November 13, 2015

Something is different around here...

Hello, crafty people! I want to inform you about a small change that happened to this blog just about now.

Zdravo za ljubitelje "Uradi sam" projekata! Imam za vas jednu vest. Vest o promeni koja se, uparvo sad negde, desila ovom blogu.





I started writing posts in English too!

Počela sam sa pisanjem postova i na engleskom jeziku!

As you all know (or if you don’t, you will find out now), I'm from Serbia – a beautiful country in Europe.

Kao što svi znate (a ukoliko ne znate upravo ćete saznati) ja sam iz Srbije – prelepe Evropske zemlje. 

Until now, I wrote blog posts only in Serbian. When I started this blog, I wanted to write in my native language. But, lately, I have decided I also want to write in English too. That way I could connect with people all around the world, which makes me very happy!

Sve do sada blog postove pisala sam isključivo na srpskom jeziku. Kada sam formirala blog želela sam da pišem na maternjem jeziku. Međutim to se promenilo. Naime, u poslednje vreme imam želju da pišem i na engleskom jeziku. Pisanje na engleskom jeziku bi mi dalo mogućnost da se povežem sa ljudima iz čitavog sveta, što me veoma usrećuje!

So, now I'm writing in Serbian and in English.

Tako da sada pišem i na srpskom i na engleskom jeziku.

The only way I can do it right now is to put both languages in one post. So, it will be a paragraph in one language, and then the same paragraph in another. Texts in different languages will be written in different colors (like in this post), to help you navigate easily.

Jedini način na koji to, trenutno, mogu da izvedem je da u okviru jednog posta pišem na oba jezika. Jedan pasus će biti na jednom jeziku, a zatim će slediti isti pasus ali na drugom jeziku. Kako bi čitanje posta bilo olakšano tekst na različitim jezicima bićeu  različitim bojama (kako je i u ovom postu).

Because English isn't my first language, I'm not that good at it. So, please don't mind my English errors. :)

Dear friends, thank you for reading my blog. And, to all new people that are visiting the first time "Welcome! I hope you join me and my friends in game of crafting and organizing!".

Dragi prijatelji, hvala vam što čitate moj blog. Svim novim posetiocima želim dobrodošlicu i nadam se da ćete se pridružiti mojim prijateljima i meni u igri organizovanja i raznim "uradi sam" projektima

P.S. I don't know yet if I will translate posts that are already published. If you want me to do so, please tell me.