Dec 3, 2015

Uradi sam-novogodišnji ukrasi 2.deo

Dobrodošli u drugi deo posta "Uradi sam – novogodišnji ukrasi" (kliknite ovde za prvi deo)! Ovaj deo je posvećen simpatičnim ukrasima koje sam napravila uz pomoć tekstova i videa sa raznih strana sveta.

DIY Christmas Decoration


Prvi na redu su prelepi "svećnjaci" sa sajta Better Homes and Gardens. Koristila sam čašu i tegle raznih veličina. Možete ih dekorisati kako god želite.

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi


Čašu (1) sam dekorisala washi i dekorativnom trakom. Najveća tegla (2) je dekorisana ukrasnim papirom i washi trakom. Tegla br. 3 ukrašena je zlatnom folijom i washi trakom, dok je tegla br. 4 dekorisana zlatnom folijom u koju je bila umotana čokolada koju sam pojela (foliju sam isekla na trake) i dvostrano lepljivom trakom posutom šljokicama. Poslednja, tegla br. 5 dekorisana je belom farbom u spreju i dekupaž tehnikom.

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi
.

Ovaj You Tube video prikazuje različite novogodišnje ukrase, moj izbor je bila jelka od kanapa.

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi


Sledeći su božićni ukrasi dekorisani zanimljivom šarom (ideja potiče sa BHG sajta).

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi


Ovi ukrasi su me inspirisali da kugle ukrasim i na sledeći način (koristeći markere i lepak sa šljokicama).

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi


Vraćamo se You Tube videima. Pre neki dan sam ovaj video podelila na svojoj Facebook stranici. U njemu je pokazano kako napraviti sneška od čarape. Presladak je!

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi


Ista devojka pokazuje i kako napraviti jelke od papira. Zaista je jednostavno za izradu.

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi

Uradi sam - Novogodišnji ukrasi


Planirate li da napravite neke od ovih ukrasa?





{linking to these Link Parties}
The 36th AvenueDolen Diaries
"The Creative Circle" at Seeking lavender lane
"The Creative Collection" at The Crafted Sparrow
"Best of the Weekend" at Little miss celebration
"Friday Finds" at Craftaholics Anonymous
"Sundays at Home" at Love of Home
"DIY Sunday Showcase" at Pink When
"The Creative Gallery" at The Casual Craftlete